maandag 11 juli 2016

Elfia 2016

Uiteraard weer naar Elfia geweest en weer 2 dagen heel veel plezier gehad. Twee dagen en 2 totaal verschillende kostuums.
Zaterdag in Rococo stijl met nog een paar dames in allemaal zoete pasteltinten en zondag in mijn pauwenkostuum. Dit is ook gelijk mijn favoriete kostuum tot nu toe. Beiden ben ik heel trots op want er zit heel wat uurtjes werk in maar de pauw is gewoon mijn favoriet door de kleur. Ben toch meer een liefhebber van de wat fellere kleuren.
Onderste foto is tijdens een gezellig dagje met diverse fantasy vrienden gemaakt in Kasteel Amerongen. Daar hebben we een "High tea op stand" gehad. Iedereen in kostuum, was een hele leuke dag. Ik heb voor die dag een bijpassend hoedje gemaakt ipv de grote paarse pruik.
De vlinder op de Rococojurk is trouwens ook helemaal met de hand gemaakt met beadembroidery.






Pictures made during Elfia 2016 at Haarzuilens in The Netherlands. Last picture is made at Kasteel Amerongen during an event.
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails