maandag 6 juli 2015

Bead embroidery bracelet

Pas geleden had ik uitleg gekregen voor kralen borduren en hoe ik stenen op die manier in een setting vast kan zetten. Ik wilde dit altijd al eens leren want ik wilde heel graag een keer een armband maken met deze methode. Het heeft me een paar dagen borduren gekost maar ik ben heel blij met het eindresultaat, zeker gezien het feit dat ik dit pas voor het eerst deed. Uiteraard wilde ik persé iets met paars en Steampunk zodat ik deze armband bij mijn Steampunk outfit kan dragen. Ik denk ook dat ik nog wel meer dingen ga maken met deze methode, want was echt superleuk om te doen.




Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails