maandag 25 mei 2015

Steampunk book

Waarom weet ik niet, maar ik heb dit project nog steeds niet op mijn blog gezet, dus bij deze!
Het is een album met kleine vakjes/doosje van Tim Holtz en die heb ik helemaal bewerkt met verf, cracklepaint, sprays, modeling paste en weet ik wat nog meer.
Heb de bakjes/vakjes allemaal beplakt met papier en daarna opgevuld met van alles en nog wat. Heb allerlei laatjes omgedraaid en daar van alles uitgevist wat uiteindelijk in dit boek is beland.
Heb er ook nog een heel klein mini-albumpje ingemaakt met wat foto's van Elfia 2014 van zowel Haarzuilens als Arcen.





Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf boek, weer zoveel details te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige boek/doos.Mooi de vakjes en schitterend hoe je de vakjes gevuld hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails