zondag 27 april 2014

Tim Holtz tag april 2014

Helaas wil het allemaal nog niet zo lukken met mijn arm want tot nu toe is er ondanks veel fysiotherapie nog weinig verbetering in mijn tennisarm. Morgen maar eens de dokter bellen om te vragen wat we verder nog kunnen doen. Voorlopig blijft het dus nog erg rustig op mijn blog jammer genoeg.
Omdat ik toch niet helemaal zonder freubelen kan, doe ik af en toe wat en niet te lang achter elkaar. De tag van de Tim Holtz Tags of 2014 Challenge was dus een mooi klein projectje om me mee bezig te houden.
Zoals altijd vind ik deze erg leuk om te maken omdat het elke keer weer een uitdaging is om zo'n tag te maken met wat je hebt. Persoonlijk vind ik deze erg mooi geworden :) Vind de combinatie van turquoise en lila erg mooi bij elkaar staan.

 My tag for this month for the Tags of 2014 challenge of Tim Holtz. I love how this tag turned out. Especially love the colourcombination of the turquoise and lilac.
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails