dinsdag 11 maart 2014

KennyK #167 Gems/Rhinestones

Een kaartje gemaakt voor de challenge bij KennyK: "Gems /Rhinestones". Gebruikte digi is "Socialite" en qua kleuren heb ik het een beetje pastelachtig gehouden zodat het bij mijn papier paste. Papier is van een 20x20 blok van de Action, en dat is toch wel zulk mooi papier. Heb er gauw nog maar een blok van meegenomen want deze ga ik wel vaker gebruiken.
De gestanste veer is van een nieuwe stans die ik heb, deze heb ik afgelopen zaterdag gekocht bij Scrapdelight, vind hem zo gaaf!
The card I made for the challenge at KennyK:  "Gems/Rhinestones". The digi I've used is called "Socialite".
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Such a pretty card! Love the pastel colours and your design!
    Thank you for sharing and joining us at KennyK's Krafty Krew!
    Hugs Annette
    Team A(ll That)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card! I love the feather die cut and the soft colors! Thanks for joining us at KennyK's Krafty Krew!
    {hugs}
    Regan
    Team B{iker Girl}

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails