dinsdag 15 oktober 2013

Little mouse necklace

Zo heel af en toe vind ik het heerlijk om een uitstapje te maken naar het sieraden maken. Deze ketting heb ik pas geleden gemaakt.
Het muisje, naar een voorbeeld van Christi Friesen, had ik nog liggen en daar wilde ik altijd al wat mee doen. Het muisje is gemaakt met polymeerklei/fimo.
Toen ik ergens een uitdaging tegenkwam om een sieraad in herfstkleuren te maken dacht ik gelijk aan dit muisje.
De ketting heb ik gerecycled van een hele lange ketting die ik al een hele tijd geleden had gemaakt maar eigenlijk niet meer leuk vond.
Zo samen is het weer een hele nieuwe combinatie die ik prima bij elkaar vind passen.


Sometimes I really enjoy a bit of jewelrymaking from time to time. I made this necklace for a challenge I found where they ask to make a piece with fall colours. I had this little mouse for quit some time, from a example by Christi Friesen and thought it would be perfect for a fall piece. The little mouse is made with polymerclay.
The necklace is from another long necklace I made a while ago but didn't like anymore. So I combined these two things together and this piece came out. I really like how it turned out.
Photobucket

1 opmerking:

  1. Prachtige ketting.
    Mooie warme kleuren,past goed bij het seizoen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails