donderdag 19 september 2013

Creative Knockouts #3 Texturize it!

Welcome to challenge #3 on the Creative Knockouts  blog! This week we've got: Texturize it!!  Show some texture on your papers like for example heat embossing, textured paper or embossing folders.
Our sponsor this week is Delicious Doodles and they were also kind enough to give our DT some images to work with. They also have a great prize in store for the winner of this challenge!!
I choose Steampunk Mermaid, I love Steampunk and I love mermaids so this is a perfect combination!
I've textured my paper with modelling paste and a mask and then sprayed green and blue ink over it.
I've also used some glitterpaper behind my image and used a die to make the branches underneath the flowers and seashell. The green branches were punched out of a piece of cardstock which I sprayed with the same ink as my background.
I hope you'll join us this week at Creative Knockouts and don't forget to follow our blog so you won't miss anything!
Welkom bij challenge #3 op het Creative Knockouts blog! Deze week: Texturize it. Wij willen op de een of andere manier structuur op je papier zien,door bijvoorbeeld  te embossen met een embossingfolder of door heat embossen of bijvoorbeeld papier met structuur.
Onze sponsor deze week is Delicious Doodles en zij hebben aan het DT een aantal afbeeldingen beschikbaar gesteld. Uiteraard hebben zij ook een leuke prijs beschikbaar gesteld voor de winnaar van deze challenge! Ik heb gekozen voor Steampunk Mermaid, ik hou van Steampunk en ik hou van zeemeerminnen dus dit is een perfecte combinatie voor mij.
Ik heb structuur op mijn papier aangebracht met modelling paste en een masker, daarna heb ik hier blauwe en groene inkt overheen gesprayed. Ook heb ik glitterpapier gebruikt achter mijn afbeelding en hier ook 2 takjes mee uitgestanst. De groene blaadjes heb ik geponst uit cardstock dat ik ook heb besprayed met dezelfde inkt als mijn achtergrond.
Ik hoop dat jullie meedoen deze week en vergeet niet het Creative Knockouts blog te volgen zodat je niks mist!
Photobucket

1 opmerking:

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails