zondag 7 april 2013

Happy

Ik had meegedaan aan een Secret Scraplift op een forum en ik heb daarbij deze layout gemaakt. Ben er helemaal "happy" mee want hij is echt geworden zoals ik in mijn hoofd had.
Ben helemaal los gegaan met allerlei embellishments en bloemen.
De foto is gemaakt door Richard, mijn man, en ik vind dit gewoon een hele leuke foto van mezelf. Ben eindelijk "happy" met hoe ik op de foto tegenwoordig sta. Sinds ik 21 kilo lichter ben vind ik het niet zo heel erg meer om op de foto te "moeten:  :)

I joined in on a secret scraplift on a forum and made this layout. I'm really "happy" with how it turned out. It's just what I had in mind.
The picture is taken by Richard, my husband and I love this picture of me. I'm finally "happy" with how I look on a photo. Since I've lost 21 kilos I don't mind to get my picture taken :)
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. hé, ik kende deze lo al! ;)
    supermooi Céline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had m al op facebook gezien maar ik vind m helemaal geweldig!! gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie LO heb je met je eigen foto gemaakt reuze knap dat je 21 kg bent afgevallen!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good afternoon my dear friend, I'm back from a short holiday in the mountains^_^
    This layout is really wonderful, very beautiful your photo and colors used^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails