vrijdag 2 november 2012

Winnares Blogcandy!!!!

Eindelijk tijd om bekend te maken wie er heeft gewonnnen!!!! Gisteren de hele dag op de Kreadoe gestaan en had geen puf meer om wat te doen. Vanochtend nog even lekker samen geshopt met een vriendin van me op de Kreadoe en hele leuke dingen gescoord.

Eerst wil ik iedereen bedanken die heeft meegedaan en dus ook bedankt aan iedereen die  volger is (geworden), een berichtje heeft achtergelaten en de blogcandy op zijn blog heeft geplaatst! Hartstikke leuk om het enthousiasme te zien en de leuke berichtjes die ik heb gehad.

Ik zal jullie niet langer in spanning houden!! De winnares is geworden:


Ik heb iedereen die heeft meegedaan een nummer gegeven en toen via de Random Generator een nummer laten trekken. Helaas lukte het me niet om dat hier te laten zien.
Sonja, mail je mij even je adresgegevens zodat ik het pakketje voor je klaar kan maken?
(cerise1972-apenstaart-hotmail-punt-com)
In ieder geval alvast heel veel plezier ermee!

Photobucket

7 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaar!
    Ik heb zonet mijn Give Away online gezet...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Sonja met de candy.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Sonja en Celine geniet van je mooie aankopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sonja
    gefeliciteerd..veel plezier ermee..:)
    gr sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Sonja met de candy.

    Helaas zit ik niet op facebook Celine, maar ik blijf je via je blog volgen hoor :)
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow! Ik kan het bijna niet geloven! Wat geweldig! Ik was al zo blij met al je tips voor het verbeteren van mijn blog maar dit is helemaal onvoorstelbaar!

    Bedankt ook voor alle goede wensen mede-bloggers, het is toch maar een mooie wereld zo hier op het internet.

    Celine, ik ga je mijn gegevens mailen en harstikke bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Sonja!
    Allemaal een fijne scrapweek
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails