donderdag 9 augustus 2012

DDCC #177 Tag you're it!

Vandaag hebben we een hele leuke challenge voor je op het Dutch Dare Card Challengesblog: Tag you're it! We willen dus graag een tag zien, en hoe je die verder aankleedt mag je helemaal zelf beslissen, je kan je dus heerlijk uitleven op deze uitdaging.
Onze sponsor deze week is The Stamping Boutique, en ik heb van hun de digi-afbeelding "Love birds" gebruikt, die kan je hier in de winkel vinden.
Ik heb mijn tag gemaakt met Spring-edition Distress Inks kleuren. Verder lekker erop gestempeld, met embossingpoeder bezig geweest en aangekleed met bloemetjes en een bedeltje. Ik vond het weer superleuk om een tag te maken :)
Hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over deze uitdaging als ik ben, en dat ik veel van jullie werk ga tegen komen aankomende week!
Today we've got a wonderful challenge for you on the Dutch Dare Card Challengesblog: Tag you're it!
We want to see a tag and how you want to make it, is completely your choice, so you can really play with this challenge!
Our sponsor this week is The Stamping Boutique, and I've used an image of theirs called "Love birds", which you can find here in the store.
I've made my tag with the Spring-edition Distress Inks and further more I've stamped on the tag, embossed it and added some flowers and a charm to finish my tag. I really had so much fun making this :)
Hope you like this challenge as much as I do and that I'm going to see a lot entries made by you this upcoming week!
Photobucket

1 opmerking:

  1. Wow wat een schitterende tag Celine!
    Hoe krijg je toch dat mooie crackle effekt?
    Je Tim Holz tags zijn ook super zeg en de doos met allerlei tags en foto's een heel werk maar wat een prachtige herinnering!
    Fijne week,
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails