zondag 15 april 2012

Sterkte kaart

Het is alweer even terug dat ik iets gepost heb maar mijn (en Michaels) kostuum voor de Elf Fantasy Fair volgende week is eindelijk zo goed als klaar! Ik heb nu weer tijd om me weer op het scrappen en andere bezigheden te storten :)
Helaas is de kaart die ik vandaag heb gemaakt voor niet zulk leuk nieuws wat we onlangs te horen hebben gekregen. Deze kaart is voor een tante van Richard die te horen heeft gekregen dat ze ernstig (en ongeneeslijk) ziek is. Wat moet je dan zeggen tegen iemand?
Daarom deze kaart, simpel met een simpele boodschap. Stempel heb ik niet lang geleden bij Scrapdelight gekocht en had zoiets die kan ik vast een keer gebruiken, niet wetende dat dat heel wat sneller zou zijn dan gedacht (en gehoopt). Papier wat ik heb gebruikt, zijn restjes van Maja Design wat ik nog had.
This card is made for an aunt of Richard who recently heared she's seriously ill and unfortunately won't get better. Therefore a simple card with a simple message because what do you say to someone who has just got this bad news? We can only give her our love and that we are with her in our thoughts.
Photobucket

1 opmerking:

  1. Such a sad reason for a card, but a lovely one at that Celine. Hopefully it will bring a smile to her face for even a moment.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails