donderdag 7 april 2011

DDCC #107 Spring has sprung

Vandaag nummer 107 op het DDCC blog met als thema: Spring has sprung oftwel iets lente-achtigs.
Digistempel met het vogeltje op de boomstronk komt van Robyn's Fetish en is een van de digistempels beschikbaar gesteld aan het DT om te gebruiken. Ik moet heel eerlijk zijn dat deze niet helemaal mijn smaak is en dat ik daarom mijn kaart ook niet zo geslaagd vind. Kan ook wel eens gebeuren, toch?
Today number 107 at the DDCC blog with the theme: Spring has sprung. The digi-image I've used is from Robyn's Fetish and is one of the images that were given to the DT to use. For some reason I'm not happy with this card, it hasn't quite turned out as I hoped for. It happens sometimes, doesn't it?
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. vindt wel dat het een lente gevoel geeft en vindt het zeker mooi
    geen makelijk opdracht ook niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind hem wel gelukt hoor meissie!
    Hartstikke lente achtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje
    heb ook nog restjes van dit papier liggen
    misschien moet ik ze ook maar eens gaan op gebruiken
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje hartstikke goed gelukt!
    Maar ik ken wel dat gevoel, ook van mezelf,dat je maar blijft schuiven met elementjes en toch niet tevreden bent.
    Maar je ziet....anderen vinden het gewoon leuk!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve en heerlijk zomerse kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails