zondag 6 maart 2011

Secret Valentine

Ik ben dus compleet vergeten om het resultaat van de Secret Valentine op mijn favoriete forum hier te laten zien. Dus bij deze alsnog!
Dit had ik gemaakt voor Mariëlle, een houten kistje beplakt met het mooie English rose papier van Kaiserkraft. Eigenlijk wilde ik het niet opsturen  want vond hem zelf ook wel erg mooi geworden, hahaha!




Dit heb ik gekregen van Ann: een superschattig speldenkussendoosje en een hele mooie kaart. In het doosje zaten allemaal hele leuke kadootjes. Nogmaals een keer bedankt voor je prachtige Secret Valentine, Ann!


Photobucket

4 opmerkingen:

  1. ooohhh wat mooi zeg,super!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo wat een mooi kistje heb je gemaakt zeg en het speldenkussen is ook heel erg leuk

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je hebt gemaakt is werkelijk schitterend geworden!
    En ook je gekregen Valentine wow! mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails