donderdag 6 januari 2011

Little tiger en Snow angel

Eindelijk er weer eens aan toegekomen om een paar layouts te maken. Beide zijn gemaakt met een sketch die je kan vinden op dit blog van Ingeborg.
De eerste is gemaakt met een sketch van december waar ik helaas niet aan toe kwam om die te maken zodat hij mee kon doen in december.
Ik vond de sketch echter zo leuk dat ik alsnog deze layout ermee heb gemaakt. De foto is gemaakt dat er hier een laag sneeuw van zo'n 20 cm viel in in een dag.  De buren hadden nog niet gelopen op hun paadje dus Michael en ik hebben toen deze foto's gemaakt, een mooie kans om een echte sneeuwengel te maken.

De tweede sketch die ik heb uitgewerkt is die van januari van Ingeborg's competitieblog. Deze keer een foto van Chica die als een soort mini tijger door de sneeuw in de tuin banjert. Zo'n mooi gezicht om te zien.
Both layouts are made with sketches from Ingeborg's competitionblog. On the top one a layout made with the sketch of decemer. On a friday there fell about 20 cm's of snow. The neighbours hadn't gone outside yet so it was a wonderful oppurtunity for Michael and me to make this picture of a snowangel.
The bottom one is made with the sketch of january. Here's our cat Chica walking through the snow like a little tiger. Such a beautiful sight!
Photobucket

6 opmerkingen:

  1. ik vind beide layouts prachtig...
    heb de laatste sketch ook opgeslagen vind die zo leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely layout, I love that sketch too!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/01/pixie-dust-paperie-january-kit-my-funky.html#comments

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ubergave layouts, vooral die van Chica, die is magnefique!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze zo leuk, de foto's zijn ook zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind ze harstikke leuk! erg mooie foto's! en je poes is inderdaad net een tijgertje!!! mooie kleuren heeft ze! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige lootjes heb jeweer!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails