donderdag 21 oktober 2010

DDCC #89 Halloweenkaart

Vandaag alweer een nieuwe uitdaging op het DDCC blog. Deze keert een Halloween kaart! Heb je niks met Halloween dan mag je ook een kaart maken met de kleuren zwart, paars, groen en oranje. Dit is mijn uitwerking van deze maand. Ik heb weer voor een digiplaatje van de Stamping Bazaar gekozen, en wel voor Marvin the Bat. Ik vind hem zo schattig! Ik heb deze keer een schudkaart gemaakt, ik had dat in het Magnolia magazine gezien en vond dat een leuk idee voor deze kaart. Ik heb er zwarte, paarse, groene en oranje kraaltjes in gedaan (zie detailfoto).
Veel plezier weer met deze nieuwe uitdaging!!!!


Today a new challenge on the DDCC blog: make a Halloweencard! If you don't celebrate Halloween or just don't like Halloween, you can make a card with the following colors: Black, purple, orange and green.
This time I again used a digistamp of the Stamping Bazaar, Marvin the Bat. I think he's just so cute!
I made a shakerbox card of it, I saw this in the Magnolia magazine and thought it would be fun to use this on this card. I dropped black, purple, orange and green beads in the shakerbox ( see detailed picture).
Have fun with this challenge!!

vintagebloghandtekening

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief gaaf kaartje!

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous shaker card Celine. Love the cute image and the great use of the colors. Creative way with the greeting. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart! Echt een leuk idee zon schudkaart!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Marvin ziet er inderdaad super schattig uit. :)

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails