vrijdag 12 juni 2009

Houten tasje met album/wooden bag with album



Dit album met houten tas is van een workshop die ik afgelopen zaterdag heb gevolgd bij een forummeeting van Royalty Scrapbooking. Deze leuke workshop werd gegeven door Ria en het houten tasje komt van Esmeralda. Nogmaals een keer heel erg bedankt voor de leuke workshop!! Dit is trouwens mijn eerste keer dat ik eens vintage probeerde te scrappen. Ik vind het wel aardig gelukt. Het was een supergezellige dag en hopelijk doen we het snel weer een keer over.
Van Sheila van Royalty Scrapbooking kregen we een hele leuke "goodiebag". Allemaal leuke spulletjes in een blikje van Prima Flowers. Nog een keer heel erg bedankt Sheila! Het blikje heb ik gepimpt en staat nu te pronken op mijn plank.
Het papier en embellishments die ik heb gebruikt zijn van Basic Grey Wisteria en heb ik bij de De Creatieve Vlinder vandaan. De mooie roosjes zijn uit Sheila haar winkel.

This album with wooden bag is from a workshop I had last saterday on a forummeeting of Royalty Scrapbooking. This really fun workshop was given by Ria and the wooden bag is from Esmeralda. Again thanks a lot for your wonderful workshop!! This is for me also the first time trying to scrap vintage. I think it worked out ok. It was a really wonderful day en hopefully we'll meet again soon!
From Sheila of Royalty Scrapbooking we've got this wonderful "goodiebag". All kinds of yummie goodies inside a Primaflower can. Thanks again, Sheila!!
I pimped my can and it has a place on my shelf.
The papers and embellishments I used are from Basic Grey Wisteria, I bought this at the De Creatieve Vlinder.


The beautiful roses are from Sheila's shop.

7 opmerkingen:

  1. Celine, ik vind dat je er een prachtig tasje, boekje en blikje van hebt gemaakt! TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke gaaf Celine, voor de 1ste keer is je dat toch erg goed gelukt. Volgt er nog meer vintagemateriaal? Geweldig mooie lijn dat Wisteria he? Ik ga er ook een albumpje nog mee maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super uit zeg!
    Dat vintage gaat je goed af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het tasje leuk geworden! Leuk die verschillende formaten blz. in het boekje en je blikje is mooi(vintage:)!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat mooi geworden zeg!! Vind dat het vintage zeer goed gelukt is!! Kunnen we nu nog meer van je verwachten??:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwwwwwwww he-le-maal PRACHTIG!!!groetjes raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg mooi!!
    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hartstikke leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel! Thanks for leaving a message!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails